tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää ystävänpäivää...



..huutaa naapurin mummo!



Ja naapurin mummo voisi laittaa päällensä tämän tilkkuliivin. Se kuuluu Maikin "pakko saada valmiiksi joka kuukausi"-hössötykseen. Siinähän tehdään kuukausittain joku keskeneräinen työ valmiiksi. Minä en muista koska olen tämän liivin aloittanut. Se sijoittuu kuitenkin aivan ensimmäisten tilkkutöiden joukkoon. En myöskään ymmärrä, miksi olen tämän(kin) aloittanut, en ole lainkaan liivi-ihminen. Ja tuo kirjavuus, jestas sentään. Eikä selitykseksi taida kelvata, että enoni on värisokea. Kuvat ovat poikittain, koska en kertakaikkiaan osaa käyttää tätä hiivatin uutta editoria. Oikeasti kuvat ovat minulla ihan hienosti, mutta en osannut niitä edes Picasasta ottaa tänne, tuli vain ruksi eli raksi. Sitten laitoin ne vuodatuksen omaan kuvaboksiin ja siellä ne sitten makaavat miten päin tahtovat. Raivostuttaa!








Palataanpa tähän työhön vielä. Olin saanut liivin melko valmiiksi. Reunahuolittelut ja jonkin verran tikkauksia puuttui. Koska olin tikannut työtä käsin, jatkoin samaan malliin. Mietin nappien laittamista, mutta jätin laittamatta.







Näihin kuviin ja tunnelmiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!